Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Gratis proefkaartje
- Kan ik een proefkaartje bestellen?

Een proefkaartje van jouw design is super handig, eigenlijk onmisbaar. Op een papieren versie zie je net toch weer andere dingen dan op je beeldscherm. Het eerste proefkaartje maken we gratis voor je als je de kortingscode PROE15 gebruikt. Je kunt deze activeren in je winkelmandje. Je kunt een onbeperkt aantal proefkaartjes laten maken. Ze kosten per kaartje € 2,50 + portokosten.



Als wij het idee hebben dat het proefkaartje geen proefkaartje is voor een oplage maar gewoon een fijn kaartje voor je zelf of je familie dan kunnen wij de order zonder verdere reden annuleren.


- Hoe kan ik een proefkaartje bestellen?

Met een eigen design of een basis design kun je heel makkelijk een gratis proefkaartje bestellen. Je hebt een registratie nodig op de website van Bloom09 en gaat dan naar het kaartje van jouw wens. Deze kun je zelf verder ontwerpen of van de basisversie een ontwerp bestellen. Klik daarna je op "controleer & bestel", en check of het kaartje zo naar wens is.



Dan kun je verder door te klikken op de knop "Proefkaart bestellen". Het aantal kaarten staat automatisch op 1 en je kunt een mooie papiersoort kiezen voor jouw kaartje. Klik daarna op de knop "Ga naar betalen". In het volgende scherm kan je de kortingscode voor de gratis proefkaart (PROE15). Het bedrag dat er eerst stond voor dit proefkaartje wordt automatisch op € 0,- gezet en dan kun je de bestelling afronden.


- Een proefkaartje bestellen lukt niet

Lukt het je toch niet om een proefkaartje te bestellen? Check nog 1 keer of je de code PROE15 goed hebt ingevoerd en of je niet bent vergeten te klikken op "Activeer code".



Het kan ook zijn dat je al eerder een proefkaartje hebt besteld. Je krijgt van ons 1 gratis proefkaartje. Daarna zijn de kosten € 2,50 per kaartje. Heb je verder in het verleden de kaart gebruikt bijvoorbeeld voor een ander geboortekaartje of een trouwkaart? Dan is de code niet meer geldig en vragen we je even contact met ons op te nemen. We koppelen de code voor een gratis proefkaart dan even opnieuw aan je account.



Het kan ook zijn dat je eerder tijdens het bestelproces even bent weggegaan van de pagina en kom je nu terug om opnieuw een kaartje gaan bestellen. Als je de code wel al hebt ingevoerd dan kan het zijn dat de website denkt dat de code al gebruikt is. Dat zetten we graag recht voor je, laat het ons even weten.


- Kleurverschil bij proefkaartjes

Als je meerdere proefkaartjes besteld kan het zijn dat de kleur per proefkaartje ietsje afwijkt.Het gekozen papier kan een groot verschil opleveren per kaartje. Zo zal een kaartje op het off white katoenen papier altijd een stukje doffer overkomen dan een kaartje gedrukt op het extra witte papier. Ook kan er een minimaal verschil optreden per besteld kaartje als ze in een verschillende run zijn gemaakt.


Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?
Maandag t/m vrijdag 09.00 - 16.00 uur

TELEFOON
06 2478 2612
E-MAIL
info@bloom09.nl